wyszukiwanie zaawansowane
» Zwroty i reklamacje

Kontakt

  • E-mail:biuro@perfumiq.pl
  • Telefon(58) 713 18 95
    733 538 001
  • Godziny działania sklepu9-17

Kategorie

Promocje

Płatności online

alt

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
W okresie czternastu (14) dni od odebrania zamówionego towaru, kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Należy również pamiętać, że zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta (jeśli takie posiadał w momencie zakupu). Prosimy również o załączenie faktury zakupu bądź jej kopii. Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na wskazane konto bankowe. Koszty zwrotu produktu ponosi kupujący. 

REKLAMACJE
Reklamowany towar należy przesłać na adres firmy (AROMATIQUE Bartosz Juśko ul. Mazurska 9D/9 80-513 Gdańsk) wraz z oryginalnym opakowaniem producenta (jeśli takie posiadał w momencie zakupu), fakturą lub jej kopią oraz z opisem zawierającym powód reklamacji.  Standardowo reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia, jednakże staramy się by czas ten skrócić do minimum.

O  przebiegu reklamacji zostaniecie Państwo informowani na bieżąco, dlatego ważnym jest podanie informacji do kontaktu (e-mail lub numer telefonu). Klienci, którzy dokonali zakupu będąc zalogowanymi użytkownikami serwisu mają możliwość powiadomienia obsługi sklepu o reklamacji z poziomu panelu klienta. Po zalogowaniu do panelu klienta w kolumnie "Reklamacje" należy wybrać punkt "Napisz zgłoszenie", wybrać zamówienie, którego reklamacja dotyczy a następnie opisać powód reklamacji.
Klienci, którzy dokonali zamówienia bez rejestracji mogą skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego pod linkiem :
http://www.perfumiq.pl/reklamacja-f-5.html lub wysłać wiadomość e-mail na adres : biuro@perfumiq.pl  z tytułem "REKLAMACJA"

W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie naprawiony. Jeśli jednak naprawa nie jest możliwa to przysługuje Państwu prawo do wymiany lub zwrot pieniędzy. Koszty przesyłki reklamowanego towaru mogą zostać zwrócone jedynie w przypadku uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej.

Prosimy nie wysyłać przesyłek pobraniowych, gdyż nie zostaną one podjęte i zostaną zwrócone do nadawcy.

Zwroty i reklamacje prosimy wysłać na adres:

AROMATIQUE Bartosz Juśko
ul.Mazurska 9D/9
80-513 Gdańśk

 

Pytania? Problemy? Wątpliwości?

Zadzwoń: 
Tel. (58) 713 18 95 
Tel. kom. 733 538 001
 


Wyślij wiadomość klikając w FORMULARZ KONTAKTOWY 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl